[Kadam] Dö 'humen'

Brennus Volapükan brennusvp at legranus.me.uk
Thu Sep 1 16:51:59 BST 2016

O kekadämans löfik!

Hermann, äsä ai, gidetol dö sinif vöda 'humen(im)'.   Vöd at dabinon in 'Vödabuk Volapüka' e non kanobs votükön sinifi ona.   No kanoy fümikön ven ud if timäd humena finikon.   Logolsös eli Wikipedia tefü 'Renaissance Humanism' https://en.wikipedia.org/wiki/Renaissance_humanism#cite_note-1

Too, if gebobs vödi foginik, igo latinik, no kanobs gebön vödi latinik 'humanismus' ad sinifön vödi linglapükik 'humanism' ko sinif, keli suvo labon adelo, ab keli soeliko elabon in deutapük.   Logolsös eli Wikipedia tefü 'humanism' https://en.wikipedia.org/wiki/Humanism#Back_to_the_sources ed eli https://de.wikipedia.org/wiki/Humanismus .

Kodü atos, pro sinif, keli anikna labon adeliko vöd 'humanism', mobob vödi a.s. 'menefim' su rigavöds dabinöl, kel miedeton sinif.   If vipoy gebön vödi ot ko sinifs tel, kelosi no mobob, kanoy sagön a.s. eli 'humen nengodik', u ko ladyek votik pabuüköl, kel stümon utanis ko kred nenrelik at.

Bü yeldegs ömik, äpodob ko jisekretan soga *menefimik britänik tefü lafab fonetik linglapükik ela George Bernard Shaw.

Glidis valikanes.

Brian