[Kadam] Säk sperantik

Hermann Philipps hphilipps at onlinehome.de
Mon Aug 29 18:37:04 IST 2016

O kadämans stimik!

In 'facebook' egetobs nuni sököl:
---
Andy Hernandez Martínez
Madrid, Spain

Glidis karaj volapukanoj! unue pardonu ke mi skribas esperante :( sed
mi esperas ke iu el vi min komprenos! Mi preparas podkaston en
esperanto pri diversaj aferoj kaj mi volas ankaŭ dediĉi specialan
elsendon pri volapuko, nia frata lingvo pro historiaj kialoj! Ekzistas
multaj mitoj kaj misoj rilate al volapuko en Esperantujo kaj certe
multaj homoj interesiĝus scii iom pli pri ĝi kaj sia movado se
volapukisto mem rakontus! Ĉu iu el vi akceptus skajpan intervjuon
mian? Dankon! Danö!
---

Begob oles ad sedön vödemi lönedik sperantik, dat kanobs begespikön
säki söla: Andy Hernandez Martínes < pö el facebook.

Obo no spikob speranti e no gebob eli Skype.

Ladöfiko,
Hermann

---