[Kadam] Fwd: Re: Einstein

Hermann Philipps hphilipps at onlinehome.de
Tue Jul 8 18:55:22 IST 2014

O kadämans digik!

Ekö! utos, keli egeob söle Korcenkov.

Hermann

-------- Original-Nachricht --------
Betreff: Re: Einstein
Datum: Tue, 08 Jul 2014 19:50:45 +0200
Von: Hermann Philipps <hphilipps at onlinehome.de>
An: La Ondo de Esperanto <sezonoj at kanet.ru>

Kara sioro,

pardonez , ke me uzas la linguo Ido, nam me ne povas skribar en
Esperanto. Tamen me esperas, ke vu povas komprenar to, quale ke me
povas lektar texti en Esperanto.

Me dankas vu pro vua mesajo pri Leopold Einstein, la olima Volapükisto
e posa Esperantisto. Regretinde me savas nulo pri il, quon onu ne ja
povas trovar en la interreto od en la "Historio de la universala
lingvo Volapuko" da A. Cherpillod. (Me nur konocas ta verko en
versioni Volapüka e Germana).

Tre probable vu konocas la Esperantisto Reinhard Haupenthal. Il
posedas la heredajo Volapüka di Johann Schmidt, la "Cifal" di
Volapük-movemento til sua morto ye 1977. Esas posibla, ke ta heredajo
anke kontenas texti da e pri Leopold Einstein. Vu povas kontaktar il
per editioniltis at aol.com.

Me anke informis la membri dil akademio dil Volapük-societo pri vua
inquesto, e me esperas, ke irgu de li povos helpar vu.

Saluti kordiala,
Hermann Philipps, Cifal

---